Noticia13/01/2022

Aigües CASSA de Sabadell renova el seu compromís amb Càritas i la ciutat de Sabadell

El 20 de desembre, en relació amb el Dia de la Solidaritat Humana, va tenir lloc l’acte de compromís de l’empresa amb diferents entitats socials de la ciutat

Aigües CASSA de Sabadell, col·labora un any més amb Càritas Diocesana de Terrassa, per finançar i sostenir les despeses d’aigua de projectes de l’entitat a Sabadell, entre els quals es troba el centre SARA, un espai d’acollida per a persones sense llar afectades pel VIH mentre realitzen el seu procés cap a una vida autònoma de nou.

El passat 20 de desembre, en relació amb el Dia de la Solidaritat Humana, va tenir lloc l’acte de compromís de l’empresa amb diferents entitats socials de la ciutat, d’acord amb els criteris de la responsabilitat social corporativa.

Sor Lucia Caram va participar recordant que “estem enamorats de la humanitat, però no ens agraden les injustícies” i per això cal remarcar que “hem de mirar al voltant nostre i que ens preguntem junts què podem fer perquè el nostre món sigui una mica millor”.