Noticia06/07/2020

Curs d’auxiliar de magatzem

Es realitzaran 180 hores de formació teòrica i 80 hores de pràctiques a empresa entre setembre i desembre de 2020

Dins el programa de treball de Càritas Diocesana de Terrassa oferim diferents cursos formatius als participants perquè adquireixin noves habilitats i coneixements de diferents sector laborals que els permeti reincorporar-se al món laboral reglat.

En la realització dels cursos els participants han de realitzar una pràctiques en empresa no laborals que sempre són possibles gràcies al compromís de les empreses del territori que confien en el treball de Càritas i col·laboren donant una segona oportunitat a les persones més vulnerables.

Informació del curs

CONTINGUT TEÒRIC DEL CURS
  1. Operacions auxiliars d’emmagatzematge
  2. Preparació de comandes
  3. Bàsic de prevenció de riscos laborals
  4. Primers auxilis
  5. Manipulació d’aliments
  6. Pràctiques de conducció segura de carretons elevadors
  7. Pràctiques professionals no laboral d’activitats auxiliars de magatzem
CALENDARI I HORARIS
  • Inici del curs: 21 de setembre del 2020
  • De dilluns a divendres de 9h a 14h
  • Finalització del curs (part teòrica): 18 d’octubre del 2020
  • Període de pràctiques a empresa: del 2 de novembre a l’11 de desembre del 2020 (de dilluns a dimecres)
  • Competències transversals: del 21 de setembre al 27 de novembre del 2020 (els 3 primers dies de curs i tots els divendres)
  • Entrega dels certificats de participació: 14 de desembre del 2020
PERFIL PARTICIPANTS
  • Dni/nie
  • Homes i dones
  • Mínim el nivell bàsic d’alfabetització. Han de saber llegir i escriure
  • Capacitat de comunicació oral en castellà o català amb suficiència.
  • Capacitat física
  • Disponibilitat horària

Hauran de portar:

• Currículum
  • Dardo
  • Certificat exclusió social

Els participants a la formació han de reunir el perfil de ser persones que estiguin a la fase de poder treballar amb RESPONSABILITAT, ADAPTABILITAT, FLEXIBILITAT, COMPROMÍS,…i que tinguin resoltes les necessitats primàries.

Degut a tota la situació de crisi sanitària, es mantindran totes les mesures d’higiene i de distanciament alhora de fer la formació.

ASSISTÈNCIA I PUNTUALITAT
  • A partir de les 9.30h del matí es considerarà entrada amb retard si no està justificada degudament.
  • 3 retards sense justificar es consideraran com una falta d’assistència.
  • Si la persona fa 3 faltes d’assistència sense justificar es considerarà que no té les aptituds per a passar a la fase de pràctiques d’empresa.
  • Cal avisar sempre que s’arribi tard o no es pugui venir (934 433 984 / 680 40 98 43)
FORMA D’INSCRIPCIÓ

Enviar les dades a la persona referent del programa laboral de Càritas de cada territori.

Terrassa: Cristina Roca. croca@caritasdiocesanaterrassa.cat

Collserola (Rubí, Sant Cugat, Ripollet, Montcada i Cerdanyola): Meritxell Pineda. mpineda@caritasdiocesanaterrassa.cat

Sabadell: Neus Muñoz sabadell3@caritasdiocesanaterrassa.cat

Vallès oriental: Mª Angels Salomó msalomo@caritasdiocesanaterrassa.cat

ENTITATS COL·LABORADORES

Vols oferir llocs per a la realització de pràctiques no laborals?

Només cal que omplis el formulari i ens posarem en contacte el més aviat possible.