Noticia05/05/2021

Murprotec i Càritas continuen la seva labor social en el Centre Sara de Sabadell

La companyia ha eliminat les humitats per capil·laritat d'aquest centre que atén persones afectades pel VIH i que es troben en una situació de vulnerabilitat i exclusió social.

Murprotec, multinacional líder a Espanya en tractaments contra les humitats estructurals, continua la seva labor social en col·laboració amb Càritas Espanyola, amb qui manté un conveni des de 2016 per a ajudar a famílies vulnerables o en situació d’exclusió.

A través d’aquest acord, que forma part de l’àrea de Responsabilitat Social Corporativa de la companyia, s’intenta donar una solució a famílies o col·lectius que compten amb problemes d’humitats estructurals i que, per diverses situacions, no poden assumir el cost d’eliminar-les i posen en joc la seva salut.

En el cas concret del Centre Sara, situat a Sabadell i gestionat per Càritas Diocesana de Terrassa, l’immoble patia humitats per capil·laritat en la seva planta baixa, la qual cosa afectava negativament la seguretat i salubritat dels usuaris i treballadors de la institució, un centre que dóna servei d’acolliment residencial temporal de llarga estada amb suport professional intensiu les 24 hores del dia a malalts de VIH i en risc d’exclusió social.

Murprotec, en el marc de l’acord de col·laboració amb Càritas, executa els seus serveis de forma totalment gratuïta i assumint els costos de la rehabilitació posterior. Aquestes famílies o centres d’ajuda són identificats per Càritas a través dels serveis d’acolliment i acompanyament a persones i famílies en situació de vulnerabilitat, basant-se en uns criteris de selecció en els quals prevalen les llars en situació de desocupació, generalment monomarentals amb responsabilitats familiars, amb menors i/o persones majors i amb persones malaltes.

“Per a nosaltres és molt gratificant continuar ajudant a Càritas en aquells casos que precisen de la nostra ajuda” afirma Ignacio Lago, director de Murprotec a Catalunya i responsable d’aquesta última intervenció, i afegeix que “en el cas del Centre Sara no hem dubtat a donar-li total prioritat perquè estem parlant de persones malaltes i immune deprimides, perquè les afeccions per a la salut que comporten les humitats poden ser encara més greus”.

Aquest tractament de capil·laritat a Sabadell s’uneix al realitzat a l’inici de l’any a Vigo, on una família en risc de vulnerabilitat convivia amb un greu problema de condensació. A més, s’han realitzat moltes altres per tot el territori nacional com a Extremadura, Castella i Lleó, Catalunya o Andalusia, i es continuaran realitzant moltes altres ja identificades al llarg d’aquest 2021.

SOBRE MURPROTEC

La companyia Murprotec compta amb una dilatada experiència professional. És la multinacional líder a Europa i Espanya en tractaments contra les humitats estructurals.

Murprotec, present a Europa des de 1954 i des de fa 20 anys a Espanya, realitza tractaments exclusius i patentats contra les humitats per capil·laritat, filtracions laterals i condensació

Murprotec ofereix un servei que integra en la seva estructura laboratoris de recerca, centres de formació permanent per a tot el personal tècnic, així com l’ús de matèries primeres d’alta tecnologia reservades per a l’ús exclusiu de l’empresa. La companyia fabrica a Europa i ofereix una garantia per escrit de fins a 30 anys.

A Espanya, Murprotec ha estat la primera empresa del sector a obtenir la certificació de qualitat ISO 9001.

DESCARREGA NOTÍCIA

DESCARREGAR FOTO