Noticia22/09/2022

Nova edició de la Campanya “Cava amb Cor”

Per tercer any consecutiu, la Confraria del Cava Sant Sadurní, El Celler de Can Roca i Càritas Catalunya posen en marxa la Campanya “Cava amb Cor”

  • Amb la venda del cava solidari, 2€ de cada ampolla es destinaran a projectes per a infants i joves en risc d’exclusió social atesos per les Càritas a tot Catalunya.

  • El Cava amb Cor es podrà adquirir en els diferents punts de venda d’arreu de Catalunya a partir del 23 de setembre

El proper divendres, 23 de setembre, s’iniciarà la tercera edició de la Campanya “Cava amb Cor”, organitzada per la Confraria del Cava Sant Sadurní i Càritas Catalunya, amb el suport d’El Celler de Can Roca.

La bona acollida que van tenir les dues edicions precedents ha animat els organitzadors a fer una tirada inicial de 5.000 ampolles d’un cava brut reserva embotellat per aquesta campanya, gràcies al suport de dotze cavistes catalans que col·laboren en aquest projecte solidari.

Enguany, bona part de les cadenes de supermercats i comerços especialitzats que ja van col·laborar ho han tornat a fer, i s’han incorporat noves empreses i distribuïdors. En total, una vintena d’Empreses amb Cor. Aquestes vendran el cava especial a un preu de 7,9€. D’aquests, dos euros es destinaran als projectes socioeducatius de Càritas a Catalunya que atenen a infants i joves en situació de vulnerabilitat.

Com en la darrera ocasió, la campanya compta amb el suport d’El Celler de Can Roca i la implicació dels tres coneguts germans. Un equip de persones molt sensibilitzades sobre la situació de la infància més vulnerable de casa nostra.

Eduard Sanfeliu, president de la Confraria del Cava, ha afirmat que “aquesta nova campanya és un exemple de la sensibilitat de les persones que compren el Cava amb Cor, així com de les empreses col·laboradores, en un moment en què cal continuar lluitant perquè els infants, adolescents i joves tinguin oportunitats per a formar-se i encarar el futur amb esperança”.

Francesc Roig, president de Càritas Catalunya, posa de manifest que “les famílies amb infants en risc d’exclusió social van ser un dels col·lectius prioritaris en l’acció social de Càritas. Durant el 2021 es van desenvolupar 220 projectes adreçats a les famílies; d’aquests es van beneficiar prop de 6.019 persones, que van comptar amb uns recursos aplicats de 5,4 milions d’euros”.

Roig destaca que, gràcies a la sensibilitat de les persones i empreses que participen d’aquesta campanya, Càritas Catalunya pot posar a disposició de les famílies centres oberts i de lleure, beques menjador, reforços educatius, espais de guarda, centres de suport maternoinfantils i acompanyaments a famílies.

Finalment, Josep Roca, sommelier del Celler de Can Roca i padrí d’aquesta nova edició del Cava amb Cor ha animat a la ciutadania a comprar el Cava amb Cor, ja que “comprar una ampolla d’aquest cava és omplir-se de sentit”. Per Roca, “Càritas és una entitat constructora  de  segones  oportunitats  per  aquells  que  més  pateixen”.

El Cava amb Cor es posarà a la venda a partir 23 de setembre, a través de tots els establiments col·laboradors, que es poden localitzar al web www.cavaambcor.cat; també es poden fer donatius a través d’aquesta plataforma.

DESCARREGAR NOTÍCIA

DESCARREGAR FOTO

COMPRAR CAVA

 

 

Ajuda’ns a ajudar

DONAR