Noticia02/04/2020

ACTUALITZACIÓ: Càritas alerta d’una captació de fons fraudulenta en el seu nom a través de xarxes socials

Es tracta d'una suplantació de la imatge de Càritas per recollir fons i aliment

Càritas denuncia els intents de phishing que estan circulant en els últims dies a nivell estatal a través de WhatsApp i xarxes socials per recaptar de manera fraudulenta i utilitzant el nom i la imatge de la nostra institució fons econòmics i ajuda en espècie per als afectats pel coronavirus .

Estem treballant per frenar aquest frau i posar la corresponent denúncia davant la Policia Nacional.

AQUESTS SÓN ELS MISSATGES FRAUDULENTS DETECTATS

Preguem a tots els voluntaris, socis i donants, així com a tota la ciutadania, que s’abstinguin d’accedir a aquesta aplicació fraudulenta i evitin replicar-a través de qualsevol mitjà de comunicació o dispositiu.

Agraïm les nombroses iniciatives solidàries privades que tant ciutadans particulars com a empreses col·laboradores i donants estan canalitzant cap als damnificats per aquesta pandèmia a través dels diferents nivells territorials de la Confederació Càritas a Espanya (Càritas Diocesanes, Càritas Parroquials i Interparroquials, i Càritas Espanyola).

Davant de qualsevol dubte a l’hora de fer efectiva a través de Càritas la solidaritat amb els efectes de l’coronavirus en les persones més vulnerables, aconsellem consultar els canals habilitats a aquest efecte tant en les respectives pàgines web de les Càritas Diocesanes com al web de Càritas espanyola, dels seus perfils oficials en xarxes socials oa través dels serveis d’atenció telefònica de la Càritas més propera.

DESCARREGAR NOTÍCIA

DESCARREGAR FOTO

Necessitem la teva ajuda

O en els següents comptes corrents