Noticia05/07/2021

VMV Cosmetic Group dóna 5.500 ampolles de gel hidroalcohòlic a Càritas

Les donacions de material sanitari ajuden a Càritas a atendre i acompanyar a les persones més vulnerables de les comarques del Vallés Oriental i el Vallés Occidental.

Amb la crisi sociosanitària, Càritas ha hagut de fer front a les creixents necessitats de les persones més vulnerables, i al mateix temps, vetllar per garantir les mesures higienico-sanitàries establertes per la seguretat de tothom. La col·laboració d’empreses com VMV Cosmetic Group ha estat clau per tal de disposar dels productes necessaris per combatre la covid.

La Fundació VMV Cosmetic Group ha culminat una nova campanya de donació de gel hidroalcohòlic a diferents organitzacions de tota Espanya en la qual s’han repartit més de 5.500 unitats de 200 ml a Càritas Diocesana de Terrassa, d’aquesta solució per a la higiene de mans i evitar la propagació de la covid-19. Servirà per a atendre i acompanyar a les persones més vulnerables de les comarques del Vallés Oriental i el Vallés Occidental.

DESCARREGAR NOTÍCIA

DESCARREGAR FOTO