Concert de l’Escolania de Montserrat a benefici de Càritas

En motiu de la celebració del 10è aniversari de Càritas Diocesana de Terrassa realitzarem el divendres 19 d’abril a les 20.30h al Monestir de Sant Cugat, un concert solidari amb la participació de l’Escolania de Montserrat.

Serà un moment d’agermanament entre monestirs a benefici de Càritas, en el qual els assistents podran gaudir de l’Escolania de Montserrat en un entorn únic com és el Monestir de Sant Cugat.

El concert, obert a totes les persones de la Diòcesi de Terrassa, estarà presidit per Mons. Salvador Cristau, Bisbe de Terrassa i president de Càritas Diocesana de Terrassa, i el Prefecte de l’Escolania.

ENTRADES EXHAURIDES

DONATIU PER LA FILA 0

Per entrar al concert cal adquirir entrada:
  • AMB VISIBILITAT (ENTRADES EXHAURIDES): entrada per un mínim de 20€ que dona accés a la zona de l’església que té visibilitat per veure els nens de l’Escolania cantar.
  • SENSE VISIBILITAT (ENTRADES EXHAURIDES): entrada per un mínim de 10€ que dona accés a l’església a una zona des d’on no es veuen els nens de l’Escolania cantar (hi ha televisors a les columnes de l’església des dels quals es veurà un pla fix-general de l’Escolania).

VALIDACIÓ D’ENTRADES
de 20h a 20.25h a la Plaça St. Pere d’Octavià, davant l’Església del Monestir de St. Cugat.
Es recomana venir en transport públic.

AVÍS
  • En virtut de l’article 53.2 del Decret 112/2010, de 31 d’agost, no podran entrar menors de 16 anys sense un tutor legal.
  • L’organització es reserva el dret a cancel·lar l’esdeveniment, suspendre’l i/o aplaçar-lo sense que això suposi una compensació per part de l’organització.
  • L’entrada va vinculada a la zona amb visibilitat o sense, però no a l’assignació de lloc.

L’acte es desenvolupa amb el suport de:
l’Escolania de Montserrat, l’Abadia de Montserrat, el Bisbat de Terrassa, la Delegació de Joventut del Bisbat de Terrassa, la Parròquia de Sant Pere d’Octavià de Sant Cugat – Monestir de Sant Cugat, Campos Estela,  Agbar i El Corte Inglés