Sopar de presentació «EMUNAH. Enviats a sevir.»

Nou projecte de voluntariat jove junt amb la Delejove del Bisbat de Terrassa: "EMUNAH"

Aquest curs inciem un projecte conjunt la Delejove del Bisbat de Terrassa i Càritas Diocesana de Terrasa, un projecte presentat durant les Jornades Mundials de Joventut del nostre Bisbat.

Ets una persona jove amb inquietuds? Llença’t a servir a una altra parròquia! Fora de la teva comoditat, surt de la teva zona de confort i… ENTREGA’T A SERVIR!

Vine al sopar de presentació i informate’n amb més profunditat! T’esprem dijous 21 de setembre a les 19h a la Delejove, cal inscripció prèvia a través del següent enllaç on hi trobaràs més informació sobre EMUNAH:

INSCRIU-TE

Què és EMUNAH?

Durant el període d’un any (curs escolar) es proposa als joves submergir-se en l’experiència de missió i servei al sí de l’església particular de la nostra diòcesi de Terrassa.

Els joves que participaran del projecte seran enviats a diferents parròquies del nostre bisbat de Terrassa per a servir, exercir un compromís de servei social des del sí de l’Església.

Com funciona?

La iniciativa pretén facilitar una experiència interdependent d’església particular (Diòcesi) i església local (parròquies) del nostre bisbat: àmbit local i àmbit supra local. Els joves del nostre territori (de diferents localitats vallesanes) configuren un grup d’àmbit diocesà que és enviat a diferents punts de la nostra església per a realitzar-hi un voluntariat específic un dia a la setmana en algun dels blocs següents:

• Catequesi
  • Acompanyament educatiu
  • Menjadors socials i dutxes
  • Espais familiars
  • Tallers de llengua
  • Sensibilització
  • Altres

Troba tota la informació a la web de la Delejove:

MÉS INFORMACIÓ