20è aniversari Bisbat de Terrassa

El Bisbat de Terrassa ens convida a celebrar plegats el 20è aniversari de la diòcesi de Terrassa.

El Bisbe de Terrassa ens convida a celebrar plegats el 20è aniversari de la diòcesi de Terrassa.

Se celebrarà la Missa d’Acció de Gràcies a la Catedral del Sant Esperit el dissabte 15 de juny a les 11h.

L’Eucaristia serà presidida pel Sr. Nunci Apostòlic, Mons. Bernardito Auza, amb assistència d’altres bisbes i de preveres, diaques religiosos i lacs, que han tingut relació amb l’Església diocesana de Terrassa.  Posteriorment, cap a les 13h, es farà un refrigeri festiu a les instal·lacions de l’escola Vedruna Vall.

L’entrada serà oberta per la missa, però s’agrairà que els qui vulguin assegurar seient s’inscriguin amb nom a secretaria@bisbatdeterrassa.org

«Donem moltes gràcies a Déu per tots els dons que hem rebut al llarg d’aquests anys de naixement, creixement i consolidació de la vida diocesana i de tantes realitats parroquials, arxiprestals i de diversa índole també esperançadores. Donem gràcies a Déu i demanem-li, mirant al futur, que ens concedeixi de ser sempre fidels a la seva gràcia.»

DESCARREGAR CARTA MONS. SALVADOR CRISTAU

20 anys fent camí amb esperança

En motiu del 20è aniversari de la Diòcesi, 20 testimonis de llavors d’esperança comparteixen les seves vivències des de diferents punts de vista. Mira els vídeos a la llista de reproducció:

Ayúdanos a ayudar