Acció Social18/01/2021

Càritas Sabadell ofereix un espai on refugiar-se a persones en situació de sense llar per a l’Operació Fred

L'acció està enmarcada en l'Operació Fred coordiada per l'Ajuntament de Sabadell

En el marc de l’Operació Fred coordinada per l’Ajuntament de Sabadell, Càritas Sabadell ha posat en marxa un espai d’acollida per a les persones en situació de sense llar.

Càritas Sabadell fa anys que ofereix cada dia el servei de dutxes i esmorzar per a les persones que ho necessiten. Amb l’Operació Fred, el mateix espai amplia l’horari d’acollida i acompanyament fins les 17h oferint a les persones un lloc on refugiar-se del fred, activitats per passar l’estona, relacionar-se amb els demés, i un àpat per dinar calent.

El servei ha estat molt ben rebut pels participants que se senten acollits en un espai que coneixen, amb professionals i voluntaris que vetllen pel seu benestar.

Dijous passat 14 de gener, Eloi Cortés Serra, Regidor d’acció social i habitatge juntament amb Inés Escribano, Cap de Secció d’Atenció a l’Exclusió Residencial; Josep Cantero, Cap de Servei Acció Social van visitar l’espai que acull cada dia una vintena de persones. Durant la visita Rosa Roig i Joan Saborido, presidenta i membre de la junta de Càritas Sabadell respectivament, juntament amb Neus Muñoz, tècnica de Càritas; i Francesc Flotats, sots-director de Càritas Diocesana de Terrassa, els van explicar el funcionament del projecte.