Què fem

Acció social

Fonamentem la nostra acció en l’acollida i acompanyament a les persones vulnerables i excloses.

Promovem l’empoderament de les persones perquè defensin els seus drets humans en els tres àmbits del desenvolupament integral: necessitats bàsiques, sentit de la vida i participació social.

Acció social

MéS INFORMACIÓ

Economia solidària

Per Càritas, l’economia solidària és un repte, però també una realitat. Apostem per ella i per això desenvolupem projectes que posen a les persones en el centre de l’activitat econòmica i faciliten el seu accés a un treball digne.

Càritas defensa una economia solidària al servei dels drets humans i prioritza la cura del planeta.

Coneix en detall l’activitat de Cáritas a l’Informe anual Economía y personas 2018.

Economia solidària

Cooperació internacional

Càritas reafirma la Dimensió Universal de la Caritat que no coneix fronteres i arriba a les persones més empobrides del planeta. Per això Càritas Diocesana de Terrassa dóna suport i dóna suport al treball que realitza Càritas Espanyola sempre a través de les Esglésies locals i les Càritas germanes amb les que treballem.

Cooperació internacional

Emergències

A través del nostre suport i col·laboració amb Cáritas Española, Europa i Internationalis,
estem presents al costat dels pobles i comunitats que pateixen emergències.

Actuem abans, durant i després del desastre, conflicte o crisi humanitària,
treballant per millorar la capacitat de resposta i aconseguir una ràpida recuperació.

Coneix les nostres emergències actives

Crisi humanitària a Ucraïna

Atenem a les persones afectades pel conflicte contra Rússia.

Bangladesh

Els desplaçats rohingyas que fugen de Myanmar pateixen pèssimes condicions de vida als camps de refugiats. Descobreix la seva realitat i ajuda’ns a canviar-la.

Grans Llacs

La regió pateix una greu crisi humanitària que atenta contra els drets humans de les persones.

Moçambic

Apropa’t a la terrible realitat que viu el país amb les recents inundacions.

La Banya d’Àfrica

La regió de la Banya d’Àfrica viu una situació crònica d’emergència humanitària i d’inseguretat alimentària.

Zona del Sahel

La manca de pluges, conflictes armats i els canvis en les rutes migratòries aboquen a la pitjor crisi des de 2012 a la zona de Sahel.

Síria

La crisi siriana ha creat més de cinc milions i mig de refugiats i ha desplaçat a altres 6 milions dins del seu propi país. Ajuda’ns a treballar al costat d’ells per millorar les seves condicions de vida després de la guerra.

Veneçuela

Es considera que més de tres milions de persones han abandonat Veneçuela a causa de la crisi al país. Davant d’aquesta situació donem suport a la població tant en el seu lloc d’origen com en els enclavaments de trànsit i destinació.

Terratrèmol a Turquia i Síria

Atenem les persones afectades pel terratrèmol que es va originar a Turquia i Síria.

Terra Santa

Necessitem la teva ajuda per respondre davant la pitjor crisi humanitària de l’actualitat.

DONAR

Necessitem la teva ajuda per atendre les persones afectades pel terratrèmol.