Emergències

A través del nostre suport i col·laboració amb Cáritas Española, Europa i Internationalis, estem presents al costat dels pobles i comunitats que pateixen emergències. Actuem abans, durant i després del desastre, conflicte o crisi humanitària, treballant per millorar la capacitat de resposta i aconseguir una ràpida recuperació.

donar

El nostre valor afegit:

Treball en xarxa

Cáritas Española forma part de la Confederació Internacional, composta per 165 organismes nacionals. Ens coordinem per atendre les grans emergències, compartint procediments i eines de treball que tracten d’harmonitzar i facilitar als socis locals seva missió.

Informació i anàlisi

La pertinença a una de les majors xarxes de solidaritat del món ens permet accedir a informació contrastada i completa de tots els contextos humanitaris on qualsevol membre de la Confederació Internacional Càritas estigui present.

Accés

La nostra capacitat d’accés a la població afectada per diferents crisis socials o polítiques, conflictes armats i/o desastres naturals, facilita la tasca d’identificació de les necessitats més urgents per a acudir en ajuda de les persones que es troben en pitjor situació.

Impacte

El treball coordinat que Cáritas Española porta a terme amb la resta d’actors humanitaris aconsegueix crear sinergies i millorar l’impacte de les nostres intervencions.

Acompanyament

Per reduir el risc de desastres, dissenyar plans de contingència i resposta immediata, així com intervenir en la fase posterior de reconstrucció i rehabilitació és fonamental el treball al costat de la població local.

Mobilització de recursos

Cáritas Española sensibilitza a la societat per obtenir fons i donar suport a les víctimes de diverses emergències.

Treball en xarxa

Informació i anàlisi

Accés

Impacte

Acompanyament

Mobilització de recursos

Emergències actives

Coneix les nostres emergències actives

El Banya d’Àfrica

La regió de la Banya d’Àfrica viu una situació crònica d’emergència humanitària i d’inseguretat alimentària.

MÉs informació

Zona del Sahel

La manca de pluges, conflictes armats i els canvis en les rutes migratòries aboquen a la pitjor crisi des de 2012 a la zona de Sahel.

MÉS informació

Veneçuela

Es considera que més de tres milions de persones han abandonat Veneçuela a causa de la crisi al país. Davant d’aquesta situació donem suport a la població tant en el seu lloc d’origen com en els enclavaments de trànsit i destinació.

MÁs informaciÓn

República Democràtica del Congo

Necessitem la teva ajuda urgent per recolzar a les persones afectades i contenir el brot d’ebola evitant així més morts.

Moçambic

Apropa’t a la terrible realitat que viu el país amb les recents inundacions.

Emergència sanitària pel coronavirus

Ajuda’ns a seguir atenent les persones més vulnerables davant la crisi sanitària pel coronavirus.

Consulta l’activitat de Càritas
en emergències

Càritas davant el coronavirus

Ajuda'ns a seguir atenent les persones més vulnerables.

Càritas amb l'emergència de l'ebola a RD Congo

Et necessitem per donar suport a les comunitats i contenir la propagació de l'epidèmia.

Càritas amb la crisi de Veneçuela

Donem suport a la població davant la dificultat d'accés a aliments i medicaments.

Càritas amb Moçambic

Després de les inundacions, les regions afectades pateixen escassetat d'aliments i alts índexs de pobresa.

Càritas amb la crisi alimentària del Sahel

Los efectos del cambio climático y los conflictos bélicos reducen dramáticamente el acceso a alimentos.

Càritas amb la Banya d'Àfrica

Ajudem a la població que pateix una emergència humanitària crònica.

No se han encontrado resultados

Vols col·laborar amb alguna emergència?

Ajuda’ns a ser on més ens necessiten.