Noticia19/12/2023

SOLO INVEST dona 4.000 peces de roba per Càritas Diocesana de Terrassa

El donatiu a través de la Fundació Formació i Treball contribueix a la generació de llocs de feina.

El passat mes de setembre l’empresa tèxtil SOLO INVEST-ubicada al municipi de Terrassa amb més de 30 anys d’història-, va donar 4.042 unitats de peces de roba de vestir a Càritas Diocesana de Terrassa a través de la Fundació Formació i Treball –principal empresa gestora de residus tèxtils del país- que, juntament amb Càritas, treballa per formar i inserir laboralment persones en risc d’exclusió social, gestionant l’entrega de roba, mobles i altres equipaments de la llar a famílies vulnerables.

La col·laboració de la Fundació amb empreses i entitats a la ciutat de Terrassa va començar fa tres mesos amb l’obertura de la primera botiga Moda re- als vallesos, gràcies a la col·laboració de Càritas Diocesana de Terrassa. D’aquesta manera, la botiga de roba inaugurada a Terrassa s’afegeix a les botigues d’economia circular i solidària que Càritas ja té a les ciutats de Sabadell, Granollers i Mollet, del territori de la Diòcesi de Terrassa.

Amb aquesta donació, SOLO INVEST -empresa responsable i compromesa amb el medi ambient que opera en més de 60 països-, no només ha reduït la petjada mediambiental, sinó que a més, contribueix a la generació de llocs de feina a la Fundació Formació i Treball per a col·lectius en situació de vulnerabilitat.

Gràcies als valors de les dues entitats, Càritas Diocesana de Terrassa promou l’economia solidària i ajuda persones que pateixen situacions d’injustícia social.

DESCARREGAR NOTÍCIA

DESCARREGAR FOTO