Curs Neteges Industrials Febrer 2023

Les empreses que ofereixen l'oportunitat de tenir persones en pràctiques ajuden a donar una segona oportunitat a qui més ho necessita.

El curs de neteges industrials començarà el mes de febrer amb l’objectiu de dotar als participants de coneixements en neteja, tractament i manteniment de mobiliari, vidres, terres, parets i sostres en edificis i locals, i també de tècniques i procediments de neteja amb utilització de maquinària.

Tots els participants del curs hauran de realitzar 80 hores de pràctiques professionals no laborals en alguna empresa a partir de mitjans d’abril. Les empreses que ofereixen llocs perquè els participants puguin finalitzar la seva formació contribueixen a donar una segona oportunitat a les persones que més ho necessiten.

DESCARREGAR DOCUMENT

Informació del curs

CONTINGUT TEÒRIC DEL CURS

1) Neteja, tractament i manteniment de terres, parets i sostres en edificis i locals

2) Neteja de mobiliari interior

3) Neteja de vidres en edificis i locals

4) Tècniques i procediments de neteja amb utilització de maquinària

5) Mòdul de pràctiques professionals no laborals de neteja de superfícies i mobiliari en edificis i locals

CALENDARI I HORARIS
  • Inici del curs: Dilluns 13 de febrer del 2023
  • Dilluns a divendres de 9.30h a 14h
  • Finalització del curs (part teòrica): 14 d’abril del 2023
  • Període de pràctiques a empresa: del 17 d’abril al 15 de maig de 2023 de dilluns a divendres
  • Competències transversals: del 13 de febrer al 24 de febrer (de dilluns a divendres) i els divendres 3,10,17,24 de maig, també el 12, 13 i 14 d’abril i el 16 de maig de 2023
  • Entrega dels certificats de participació: Dilluns 17 de maig de 2023
PERFIL PARTICIPANTS
  • Dni/nie
  • Homes i dones
  • Mínim el nivell bàsic d’alfabetització. Han de saber llegir i escriure
  • Capacitat de comunicació oral en castellà o català amb suficiència.
  • Capacitat física
  • Disponibilitat horària

Hauran de portar:

• Currículum
  • Dardo
  • Certificat exclusió social

Els participants a la formació han de reunir el perfil de ser persones que estiguin a la fase de poder treballar amb RESPONSABILITAT, ADAPTABILITAT, FLEXIBILITAT, COMPROMÍS…i que tinguin resoltes les necessitats primàries

ASSISTÈNCIA I PUNTUALITAT
  • A partir de les 9.30h del matí es considerarà entrada amb retard si no està justificada degudament.
  • 3 retards sense justificar es consideraran com una falta d’assistència.
  • Si la persona fa 3 faltes d’assistència sense justificar es considerarà que no té les aptituds per a passar a la fase de pràctiques d’empresa.
  • Cal avisar sempre que s’arribi tard o no es pugui venir (934 433 984 / 680 40 98 43)
ENTITATS COL·LABORADORES

Realitzar oferta per a lloc de pràctiques no laborals

Enviar les dades de l’empresa a la persona referent del programa laboral de Càritas de cada territori.

Terrassa: Cristina Roca. croca@caritasdiocesanaterrassa.cat

Collserola (Rubí, Sant Cugat, Ripollet, Montcada i Cerdanyola): Meritxell Pineda. mpineda@caritasdiocesanaterrassa.cat

Sabadell: Trini Gadea sabadell16@caritasdiocesanaterrassa.cat

Vallès oriental: MªAngels Salomó  msalomo@caritasdiocesanaterrassa.cat