Presentació de la memòria 2020 de Càritas Diocesana de Terrassa

Roda de premsa

En motiu del dia de la caritat, presentem la memòria anual de Càritas Diocesana de Terrassa, una memòria en la qual exposem determinats reptes i dificultats sorgits arrel de la crisi sanitària i la seva afectació en l’acció social de Càritas per tal de garantir l’acollida i acompanyament de les persones més vulnerables.

L’acte es retransmetrà a través del web www.caritasdtr.org per al públic en general i s’atendrà als mitjans de comunicació presencialment des de la seu de Càritas del carrer Duran i Sors n.11 de Sabadell on es realitzarà la presentació.

Dia: 3 de juny
Lloc: Duran i Sors n.11 de Sabadell (només premsa)
La premsa ha de confirmar assistència abans de l’1 de juny per correu electrònic a comunicacio@caritasdiocesanaterrassa.cat

Programa:

Benvinguda a càrrec de Mons. Josep Àngel Saiz Meneses,
administrador diocesà de Terrassa

Presentació a càrrec del Sr. Francesc Llonch,
director general de Càritas Diocesana de Terrassa

Exposició de les dades d’acció social a càrrec de Cora Mazo,
cap d’acció social de Càritas

Tancament de l’exposició de les dades de la memòria a càrrec del Sr. Francesc Llonch

Cloenda de l’acte a càrrec de Mons. Josep Àngel Saiz Meneses