X Jornades Transmet! La Nova Evangelització: transmetre avui esperança

Formació adreçada per a tots els cristians del Bisbat de Terrassa

Aquest any tindrà lloc la desena edició de les Jornades Transmet, un espai de formació adreçat a tots els cristians de la diòcesi. En aquesta ocasió el títol serà: «La Nova Evangelització transmetre avui esperança».

Divendres 21 d’octubre

Lloc: Catedral de Terrassa
Hora: 20.30h

Escola de Pregària per a Joves presidida per Mons. Salvador Cristau Coll, bisbe de Terrassa: “La pregària, font d’esperança.”

Dissabte 22 d’octubre

Lloc: Centre Borja de Sant Cugat del Vallès.
Hora: de 9.30h a 14h

Al matí, conferència pronunciada per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, arquebisbe de Sevilla, amb el títol «Jo faig noves totes les coses. El repte de la postpandèmia».

Es presentaran les Accions del Pla Pastoral Diocesà.

I es realitzarà una pregària d’acció de gràcies per la fase diocesana del Sínode, tot lliurant el document amb les conclusions diocesanes i de la Conferència Episcopal Espanyola.

El matí conclou amb un dinar presidit pel Sr. Arquebisbe i el Sr. Bisbe. Per participar-hi és necessària la inscripció i té un cost de 15€.

Diumenge 23 d’octubre

Lloc: Parròquia de Sant Esteve de Granollers.
Hora: 17h

A la tarda, tindrà lloc un acte en record d’en Jaume Galobart Duran i posteriorment un concert d’orgue i piano a benefici de Càritas.

DESCARREGAR EL PROGRAMA

Els actes són oberts i gratuïts però és necessària una certa previsió d’assistents. A ser possible demanem inscripció.
Data límit:
– amb dinar: 14 d’octubre
– sense dinar: 19 d’octubre

17.30h: Concert solidari

“El cel és esperança”

(a càrrec del cicle de la Fundació Pro-Música Sacra de Granollers)

“LAUDATE PUERI”
concert de Cant Coral amb orgue i piano

A càrrec de “Cor Aglepta”, de Sant Cugat del Vallès i
Vicenç Prunés a l’orgue i piano. Direcció d’Oriol Castanyer.

Entrada lliure amb taquilla inversa voluntària a benefici de Càritas Diocesana de Terrassa.
Si no pots venir col·labora fent un donatiu a través del web, o indicant “Fila 0-Transmet”  a través de Bizzum al codi 33432 o per transferència al ES92 2100 5000 5002 0007 6012

DONAR