Campaña

Allà on ens necessites obrim camí a l’esperança

Hi ha una cosa pitjor a estar perdut: sentir-se perdut. A Càritas estem al costat de les persones quan no troben el rumb. Junts podem ser allà on ens necessiten. Obre camins a l'esperança i la justícia.

Donar

Hi ha una cosa pitjor a estar perdut: sentir-se perdut. A Càritas estem al costat de les persones quan no troben el rumb. Junts podem ser allà on ens necessiten. Obre camins a l’esperança i la justícia.

“El bé, com també l’amor, la justícia i la solidaritat, no s’assoleixen d’una vegada per sempre; han de ser conquerits cada dia”

Papa Francesc

Allà on ens necessites

És un missatge directe a les persones vulnerables, que han de saber on ens poden trobar. Volem fer visible la realitat de les persones que, d’una manera o una altra, han perdut el rumb o el sentit, o no acaben de trobar aquesta oportunitat per tirar endavant sense els recursos necessaris.

Obrim camins a l’esperança

Obrir camí a l’esperança no és només una utopia, és una tasca àrdua, compromesa i diària que comporta responsabilitat afectiva i efectiva, coherent i propera. És un missatge per fomentar la solidaritat i el compromís amb la transformació social.

Hi som en cada impuls

Els informes de Càritas i la Fundació FOESSA dibuixen una realitat que et demana, ara més que mai, estar al costat de les persones que més ho necessiten. Per fer front a les problemàtiques que et mostrem a continuació, hi necessitem ser en cada instant, en cada batec, en cada impuls.

• Situacions d’exclusió molt més severes, persones amb més deteriorament, especialment psicoemocional.
  • Una problemàtica de l’habitatge que es va aguditzant i incrementa les situacions de sensellarisme en homes, dones i famílies.
  •  Una precarietat laboral que obstaculitza moltes persones a l’hora de viure amb estabilitat i iniciar projectes vitals nous.
  • Un augment del nivell d’estrès financer entre la població que viu de lloguer, davant l’escassa oferta de lloguer social i els ingressos econòmics baixos.
  • Més persones en situació d’irregularitat administrativa arran de les onades migratòries.
  • Una població infantil i juvenil en una situació de desavantatge social tan profund que amb tota probabilitat l’arrossegaran tota la vida.

A Càritas sabem que es pot reorientar la ruta de les persones que viuen aquestes situacions; només cal ser allà, a prop, al seu costat i oferir-los el que tots portem a dins: amor en forma d’escolta, acollida, empoderament, temps, oportunitat i un projecte comú.

Quin impacte tindrà la teva ajuda?

amb 50€

Podràs col·laborar en complementar la cistella de la compra setmanal d’una família per garantir una alimentació adequada.

amb 150€

Una família monoparental podrà rebre atenció durant 1 mes.

amb 350€

Podràs col·laborar amb l’allotjament d’una persona en un pis compartit durant 1 mes.

Ajuda’ns a ajudar