Campaña

Només l’amor ho il·lumina tot

Tot i que Nadal és l'època de l'any amb més llums, milers de persones continuen vivint a la foscor. Dona'ls llum.

Sigues llum

… i deixa que els teus gestos brillin

Aquest Nadal celebrem l’amor, un amor que és capaç d’il·luminar la vida dels altres i de ser un far que guia els qui més ho necessiten.

Tu també pots ser part d’aquest compromís per fer arribar la llum a totes les llars que no tenen recursos i fer que la solidaritat i la humanitat brillin per sobre de tot. El context actual demana el teu amor i la teva generositat.

Una crisi global

El fort impacte de la pandèmia en les condicions de vida i la situació d’incertesa creixent generada a inicis del 2022 per la guerra d’Ucraïna, amb l’evolució dels costos energètics i les xifres d’inflació observades en els últims mesos, farà que moltes famílies passin unes festes sense llum ni esperança.

Dades alarmants

• 1 de cada 3 llars a Catalunya viuen amb un pressupost per sota del que necessiten per a una vida digna.
  • El primer semestre del 2022 hem augmentat un 28% les despeses en alimentació en comparació del primer semestre del 2021.
  • El primer semestre del 2022 hem atès un 23% de llars noves en acollida en comparació del primer semestre del 2021.

Com pots ajudar?

Amb la teva col·laboració, oferirem a les persones ateses per Càritas un sostre on poder passar les festes, els donarem suport psicològic per acompanyar-los en aquest camí de dificultats, i pagarem els subministraments perquè puguin sentir la calor d’una llar.

Amb la teva ajuda revifarem l’esperança per fer un món millor.

50 €

Cobrir l’alimentació per a una família durant una semana.

65 €

Oferir atenció a família monoparental durant un mes.

110 €

Allotjar una persona amb risc d’exclusió social en un pis compartit durant dos mesos.

DONAR

Puc desgravar el meu donatiu?