Acción social

Habitatge per a persones amb VIH

El dret a l'habitatge és un dret universal

Una vissió ràpida

En què consisteix: Càritas pretén facilitar l’accés a un habitatge garantint un espai de vida digna, assequible i estable, que millori la qualitat de vida de les persones tot oferint-los un espai físic acollidor i un marc de vida des del qual les persones puguin projectar el seu futur de forma positiva i amb il·lusió.

D’aquesta manera afavorim una millora econòmica de les persones garantint un cost adequat de l’aportació que facin els participants pel manteniment de l’habitatge. I promovem itineraris individuals i de grup cap a l’autonomia, facilitant l’elaboració d’un projecte de vida viable i de futur, en condicions d’igualtat (en l’aspecte de l’habitatge), amb la resta de la societat.

A qui va destinat: Pisos adreçats a persones afectades pel VIH-sida amb risc d’exclusió social.

Objectius

• Facilitar l’accés a un habitatge garantint un espai de vida digna, assequible i estable, que millori la qualitat de vida de les persones.
  • Oferir un espai físic acollidor i un marc de vida des del qual les persones puguin projectar el seu futur de forma positiva i amb il·lusió.
  • Promoure itineraris individuals i de grup cap a l’autonomia, facilitant l’elaboració d’un projecte de vida i de futur, en condicions d’igualtat -en l’aspecte de l’habitatge-, amb la resta de la societat.

Què fem

L’acompanyament que s’estableix en aquests pisos és a través d’un educador social, d’una treballadora familiar i/o d’un equip de voluntaris que assumeixen la tasca d’acompannyar a les diferents persones per tal d’afavorir una bona convivència i realització del projecte.

Potenciem la responsabilitat de cada persona en el funcionament de les llars.

Afavorim una millora econòmica de les persones garantint un cost assequible en l’aportació que facin pel manteniment de l’habitatge.

Si vols recolzar aquest projecte i d’altres de lluita contra la pobresa, dona ara

Ajuda’ns a ser on més ens necessiten

VULL DONAR