Acció Social10/06/2021

Càritas inaugura nou espai pel projecte “Vivim aquí, som d’aquí” que acompanya a joves migrants de 16 a 25 anys

Els joves es formen alhora que reformen i adapten l’espai amb els materials donats per Bricomart.

El projecte “Vivim aquí, som d’aquí” estava situat al centre cívic de ca n’Anglada però degut a la covid ha hagut de canviar d’ubicació. Es tracta d’una iniciativa que acompanya a joves migrants de 16 a 25 anys que es troben sols o sense referents familiars i Càritas els acompanya en la seva integració social.

Gràcies a la col·laboració de Bricomart aportant els material, s’ha pogut adaptar un espai de Càritas a les necessitats del projecte. L’empresa de material de construcció ha donat una cuina completa amb els electrodomèstics inclosos, un vestidor i una dutxa: elements que els permetrà dur a terme diferents activitats que tenen per objectiu millorar les habilitats comunicatives i de relació amb l’entorn terrassenc i sobretot garantir que puguin tenir accés a la seva higiene personal ja que molts d’ells viuen en condicions d’infrahitatge. Els propis joves del projecte s’han format mentre col·laboraven amb la reforma de la mà de professionals i voluntaris del ram de la construcció.

El projecte gaudirà del nou espai situat al carrer Topete n. 23 inaugurat el passat 9 de juny amb la presència del regidor de Serveis Socials, el Sr. Noel Duque; el Sr. Francesc Llonch, director de Càritas Diocesana de Terrassa;  Mn. Fidel Catalán, Vicari Episcopal; representants de l’empresa Bricomart i de la junta de Càritas Arxiprestal de Terrassa.

Durant la setmana vinent, els joves organitzen portes obertes per tal que qui ho desitgi pugui venir a conèixer el projecte.

Per assistir a les portes obertes cal concretar cita al telèfon 93 780 87 88.

DESCARREGAR NOTÍCIA

DESCARREGAR FOTO