Jornades i dies internacionals15/12/2021

Càritas Sabadell participa a “La Tardor del Voluntariat”

Càritas Sabadell va participar a la sisena edició de “La Tardor del Voluntariat“, organitzada per l’Oficina d’Entitats i Voluntariat de Sabadell i coordinada junt amb moltes de les entitats de la ciutat.

Les voluntàries del rober de Sabadell van representar a Càritas a l’acte de reconeixement del Voluntariat que es va celebrar el 18 de novembre, en un acte on la màgia era la protagonista. També van aparèixer al vídeo que s’ha fet sota el lema “Junts som un sol cor”.

En Marc Barradas és voluntari del servei de dutxes i esmorzars, i l’Ana Donada és voluntària del matern-infantil i del curs d’atenció domiciliària. Tots dos van participar a la taula d’experiències del voluntariat del 22 de novembre. En la seva intervenció van remarcar que gaudeixen del temps que donen a les altres persones perquè en realitat reben més del que ells poden aportar.

La participació de Càritas Sabadell a “La Tardor del Voluntariat” és una mostra d’agraïment a la tasca diària de tots els voluntaris i voluntàries i el seu compromís amb Càritas.

DIA INTERNACIONAL DEL VOLUNTARIAT

FES-TE VOLUNTARI