Campaña

Posa-li cara al sensellarisme

En 2019 seguim posant l'accent en la possibilitat real d'acabar amb el sensellarisme enfocada en 2018, convençuts que en la prevenció està gran part de la solució i quan poses cara a les persones sense llar prens consciència de la seva realitat.

Defensem els drets de les persones sense llar

Portem ja 27 anys de Campanya, apostant per la dignitat i drets de milers de persones en situació de sense llar, rostres concrets que ens interpel·len i ens mobilitzen per seguir endavant. Any rere any venim denunciant i reclamant major protecció social, accés a la salut, a un habitatge digne i adequat, a la visibilitat, a el reconeixement de la dignitat i els drets.

Després de tractar com a eixos la dignitat en 2016 i els drets en 2017. En 2019 seguim posant l’accent en la possibilitat real d’acabar amb el sensellarisme enfocada en 2018, convençuts que en la prevenció està gran part de la solució i quan poses cara a les persones sense llar prens consciència de la seva realitat.

“I tu què dius? Digues prou! Ningú sense llar “

Volem interpel·lar a la societat, dir que ja n’hi ha prou de vulneracions de drets, d’invisibilitat, de patiment, de viure al carrer, d’inseguretat, d’agressions, de no poder accedir a un habitatge … de no tenir llar.

Encara queda molt per fer. Aproximadament 40.000 persones viuen en situació de sense llar a Espanya, dada que creix exponencialment si tenim en compte les dades extretes de l’Enquesta Sobre Integració i Necessitats Socials de la Fundació Foessa 2018, que recull les persones que resideixen en un habitatge insegur (2, 1 milions de persones) o inadequada (4,6 milions de persones).

Seguim insistint que Ningú Sense Llar pot i ha de ser una realitat, i per a això és imprescindible el compromís comú.

Coneix més sobre la Campanya i les seves propostes en els materials.