Noticia26/04/2024

600 persones omplen l’església del Monestir de Sant Cugat per escoltar l’Escolania a benefici de Càritas

Divendres 19 d’abril en motiu del 10è aniversari de Càritas Diocesana de Terrassa l’Escolania de Montserrat va oferir un concert a Sant Cugat

Divendres 19 d’abril en motiu del 10è aniversari de Càritas Diocesana de Terrassa l’Escolania de Montserrat va oferir un concert solidari a l’església del Monestir de Sant Cugat.

El concert va esdevenir un moment d’agermanament entre monestirs a benefici de Càritas, en el qual els 600 assistents van poder gaudir de l’Escolania de Montserrat en un entorn únic com és el Monestir de Sant Cugat.

Mons. Salvador Cristau, Bisbe de Terrassa i President de Càritas Diocesana de Terrassa, va presidir l’acte i va agrair el treball fet en aquests anys, de la mà de les diferents direccions, gràcies a voluntaris, socis i donants, particulars i empreses, que col·laboren amb l’acció social de l’Església a través de Càritas, juntament amb la celebració de la fe i l’anunci de l’Evangeli. Per la seva banda l’Hble. Sr. Campuzano, Conseller de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya, va recordar la gran contribució de Càritas a la millora de la societat.

La Sra. Mònica Martínez, Directora General de Càritas Diocesana de Terrassa tancà l’esdeveniment agraint la participació de l’Escolania en el concert de celebració del 10è aniversari, la col·laboració dels assistents, ja que van fer possible recaptar més de 5.000€, i de totes les persones que fan possible que Càritas ajudi dia rere dia a les persones més vulnerables.

Durant el concert dirigit pel Sr. Llorenç Castelló i amb l’acompanyament al piano de la Sra. Mercè Sanchis, es van interpretar cançons d’artistes com Pau Casals i Francesc Civil, entre altres. En finalitzar el concert el públic es va posar de peu reconeixent la qualitat del concert i l’Escolania va obsequiar als assistents interpretant el cant del Virolai abans de marxar.

L’acte es desenvolupà amb el suport de: l’Escolania de Montserrat, l’Abadia de Montserrat, el Bisbat de Terrassa, la Delegació de Joventut del Bisbat de Terrassa, la Parròquia de Sant Pere d’Octavià de Sant Cugat – Monestir de Sant Cugat, Campos Estela,  Agbar i El Corte Inglés

DESCARREGAR NOTÍCIA

DESCARREGAR FOTO