Noticia12/01/2023

Galerías del Tresillo col·labora amb Càritas per ajudar a cobrir la necessitat habitacional

La cadena especialista en sofàs número 1 a Catalunya entrega gratuïtament una donació de productes a Càritas Diocesana de Terrassa

La dificultat actual de les famílies per cobrir les despeses d’una llar, des del lloguer o la hipoteca, fins al pagament dels subministraments, és un problema social a resoldre. Càritas dia a dia acull i acompanya a persones que es troben amb aquest tipus de dificultats. A més de les ajudes econòmiques que es realitzen a les famílies per tal que puguin pagar algunes despeses, Càritas Diocesana de Terrassa acull persones en pisos, a través d’un Pla Individualitzat, amb el qual es comprometen a realitzar un procés personal, tan formatiu com professional, que els permeti millorar la seva situació fins a assolir la plena autonomia.

Per tal de moblar i mantenir els mobiliaris i complements per a la llar d’aquests pisos, Càritas Diocesana de Terrassa ha realitzat un conveni amb Galerías el Tresillo, empresa que es dedica a la venda de sofàs, butaques, matalassos i complements per a la llar.

Aquest conveni permetrà a l’entitat que els pisos siguin acollidors i acompanyar a les famílies que hi viuen de forma digna, sentint-se en una llar. Al mateix temps, la col·laboració facilitarà que Càritas destini el cost que suposaria aquesta despesa a altres ajuts.

Càritas Diocesana de Terrassa és l’organisme oficial de l’Església per a promoure l’acció caritativa a la Diòcesi que té per missió acollir i acompanyar les persones en situació de pobresa i necessitat perquè siguin protagonistes del seu propi alliberament, des del compromís de la comunitat cristiana. Inclou l’acció social, la sensibilització de la societat i la denúncia de les situacions d’injustícia social
Galerías del Tresillo, cadena de sofàs líder a Catalunya, compta amb més de 50 anys d’història i quasi dos milions de clients han confiat en la marca per adquirir un sofà. Segons l’últim estudi de satisfacció de setembre 2022, el 95% del seus clients estan satisfets amb el servei i els productes que ofereix la marca catalana.