Noticia23/04/2024

La qualitat és posar la persona al centre de l’acció

Certificació ISO 9001:2015

Durant el 2023 tècnics i voluntaris de Càritas Diocesana de Terrassa s’han preparat per tal de deixar constància de la bona tasca que es realitza des de Càritas i la metodologia que se segueix a partir del Model d’Acció Social, posant sempre la persona al centre de l’acció.

A Càritas sempre s’ha vetllat per treballar amb qualitat per tal d’acompanyar la persona de forma global, des de tots els seus àmbits i defensant la seva dignitat.

Coincidint amb la celebració del 10è aniversari de Càritas Diocesana de Terrassa, l’entitat ha obtingut el certificat de qualitat de la ISO 9001:2015. Aquest assoliment és gràcies a la bona feina que mossens, voluntaris i tècnics fan dia a dia, des de fa més de 10 anys, i consolida i referma Càritas Diocesana de Terrassa en continuar vetllant per acompanyar a les persones amb una visió de qualitat i dignitat.